Varför?


Varför kan det jag säger aldrig vara rätt? Lite frustrerande ibland.

Men men, jag hade iallafall fel den här gången också. Vem är störst och starkast i skogen? Jo Bo Ko, Bo Ko.

*sigh*

Sitter iallafall här en tidig tisdagmorgon. Det är snart dags för lite frukost, bara jag fått lite energi (som det inte finns så gott om just nu dock). Helst av allt skulle jag bara vilja ligga i sängen just nu, men jag måste ju faktiskt iväg till jobbet och då spelar det mindre roll vad man vill. Ibland får man helt enkelt lov att vika sig för viljan!   Men nu ska jag bara jobba idag och imorgon, sen är jag leeeedig i dagarna fem, det ska bli så jävla skönt!

Nej men nu ska jag sätta lite fart under grillorna, så jag kan komma till jobbet någon gång. Huvudvärken verkar dock inte ha släppt sen igår kväll, men det ska vi nog överleva.

Ah!  Kom ju på att jag ska kolla om jag får något tillbaka på skatten. Annat folk verkar ju få brev på posten, men de verkar glömt mig. Jag får säkert restskatt då, skulle inte förvåna mig iallafall. Men ska ta mig tid att kika på det innan frukosten iallafall.    -----  Dåså, jag får ju tillbaka på skatten... Gött som körv!

Men nu var det ju frukost! *mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0