Vaaa??


Tisdag morgon. Jag har varit ledig fem dagar i sträck, en liten kortis-semester alltså. Jag har hunnit vara på ikea, blivit bjuden på mat minst tre av dessa dagar samt varit hem till Per på tv-spelskväll. Dessutom har jag åkt snowboard för första gången och som jag skrev igår så var det något av det roligaste jag gjort på jävligt länge!  Alltså, jag har gjort en del under dessa dagar iallafall, vilket är bra!

Men.... idag ska jag jobba. Hur gör man? Vart ligger kontoret? Vad ska jag ha med mig? Frågetecknen är många. Det känns som jag varit arbetslös senaste dagarna, vilket varit ganska skönt. Skönt att jag lyckats koppla bort jobbet helt faktiskt! I övrigt så är det ju skönt att man iallafall har ett jobb och att man dessutom trivs med det är ju ett plus.

Nu sitter jag här i soffan, kollar på Vakna med the Voice och äter lite frukost. Tänkte börja jobba 8 idag, så jag har gott om tid på mig än. Vädret ser inte så roligt ut idag heller, vilket är lite tråkigt. Jag vill ha fint väder, NU!

Halva Sverige ligger och sover och på tv skalas det (av någon för mig okänd anledning) potatis. Jag ska äta frukost och sen ska jag se till att ha en av mina bästa jobbdagar någonsin.

Kramkalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0