Tha Böömbb!


Har bomben slagit ner hos herr Eriksson? Man skulle garanterat kunna tro det, men så är inte fallet. Han har näst intill tvångsmässigt handlat de senaste dagarna. Vad sägs om en resa till Västerås som kostade i princip en månadslön? Den resan var i och för sig superbra, klagar inte. Resan bjöd på bra sällskap, Harry Potter läsning, godis och den bästa musikblandningen man kan hitta norr om ekvatorn (troligen söder om den också, men vågar inte uttala mig om det i dagens läge). Kom iallafall hem med både ny dator och tv, samt en hel hög med tillbehör. Trevligt att kunna kosta på sig lite sånt ibland, men jobbigt med alla kartonger och skräp som följer med :P

Igår sattes iallafall tvn upp i sovrummet, sådär lagomt nöjd. Tror den borde setat lite längre ner (vilket en enormt vis person påpekade, men jag trodde helt enkelt det skulle bli bra). Man lär så länge man lever!

Dagen bjuder på jobb och därefter ny road trip, den här gången till Avesta. Idag är det dock sämre sällskap, ingen Harry Potter läsning och inget godis. Det handlar om att vi tränare ska åka och hämta två minibussar som ska användas imorgon, när vi ska åka till Örebro på cup.

Inatt drömde jag en jobbig dröm där jag var osams med de flesta jag träffade. Ingen ville prata med mig och när jag väl fått någon att inse att jag inte är så dum och att det faktiskt går att prata med mig och umgås med mig så då ringde klockf*n! Nåja nåja, aldrig får man som man vill... Jag är trött! Hela sverige sover nog nu (den vettiga delen av  befolkningen iallafall), men jag ska upp och jobba så då sitter jag här. Vaken är jag i princip. Ska äta bara, sen bär det av mot jobbet. Mat mat mat, hinner inte skriva mer.

Puss kram!

Kommentarer
Postat av: Helena

Äh, ingen idé att lyssna på mig egentligen. Jag somnar ju ändå efter en kvart... :)

2009-04-02 @ 09:09:51
URL: http://napok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0