Solen har rest sig, igen..


Igår blev ungefär som planerat, men med ett tillägg att vi gick hem till en kompis till mig. Där blev det att se slutet på robinson och sen var det tv-spel och öl för hela slanten. Det blev en kväll helt i min smak faktiskt, inga klagomål alltså.

Så nu sitter jag hemma i vardagsrummet, fått lite nyttigt gjort hittills.
 * Bytt till sommardäck.
 * Diskat
 * Fått mat av mamma och pappa (grillat kött med potatisgratäng, lika som igår) :)

Så nu ska jag väl bara ta och se om jag kan få lite bättre bild på tvn i sovrummet på något vis, har redan fått till det lite med hjälp av utbytta kontakter. Ska se om jag kan få det ännu bättre :)   Sen ska jag försöka hinna städa lite också, men det går ju ganska fort ändå (hm, jag kanske inte är så nogrann som jag borde när jag städar?). Nåväl, några vändor med dammsugaren ska man väl hinna?

Bara solen gått runt huset, så man får lite sol på balkongen, så kanske man kan få lite tid över att vila lite i solskenet? Det vore gött faktiskt.  Nä, dammsugaren kallar.

*Vroom vroom*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0