Påsken (och solen) är här!


Lördagmorgon och påskafton. Jag är ledig, sitter på balkongen med min dator i knäet. Väntar på att det blir dags att åka och få lite mat hos moster som bestämt sig för att bjuda mig på mat idag vilket alltid är trevligt. Grillat i solskenet, ack så gott.

Haft en del att tänka på senaste dagarna vilket gjort att jag känt mig lite nere och otillgänglig. Tur att jag har tillgång till en av världens bästa och mest inspirerande livscoacher, annars vet jag inte hur det skulle gå. Kan inte påstå att jag slutat fundera, men nu mår jag iallafall bättre, i solskenet på balkongen. Vaknade tidigt imorse så det blev en löptur på morgonkvisten med Helena. Väldans skönt var det, att vara ute och springa på morgonen (aldrig gjort förut faktiskt). Sen blev det frukost och skjutsa Helena till jobbet varefter jag åkte handlade. Sen när Helena slutat jobba blir det öl och pizza i eftermiddagssolen på balkongen, det kommer bli grymt.

Nu ska jag plocka ihop mitt Wii som ska lånas ut till moster, då hon ska vara barnvakt ett tag framöver. Sen ska jag åka dit och lämna det samt få lite mat. Får se hur mycket vettigt man hinner göra idag, förhoppningsvis någonting iallafall. Om inte så finns det ju en dag imorgon också :)

"Varför tänka på det som varit istället för att fokusera på att göra framtiden till det man vill?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0