Öl, grillning och lite kubbspel


Hemma efter en kväll bestående av öl, grillning. kubbspel och socialt umgänge. Trevlig kväll, helt enkelt. De andra skulle på någon studentfest nu men jag kände mig inte riktigt upplagd för det så det fick bli hemfärd istället.

Nu lockar tvn ganska mycket faktiskt, känner mig lite dåsig som man kan bli när man går ner i varv efter några öl. Vet dock inte om jag ska satsa på att se en hel film eller om jag ska satsa på att somna under filmen. Alltså, ska jag se film i soffan eller sängen?  Hm, dessa i-landsproblem!


----

Gah, jag vill att det ska hända något men ändå inte. Känns som jag står med ena benet i dåtiden och andra benet i framtiden. Tror nog att man får vänta med att göra något, tills båda fötterna står i framtiden (det är där det ska hända saker).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0