Någonting är inte riktigt rätt...


Sitter här, känner mig lite slö och seg fortfarande. Har tagit mig energi till att dra antennkabeln i vardagsrummet samt hallen, så nu är det bara sovrummet kvar. Sen har jag... ehm, inte gjort så mycket mer. Jag orkar helt enkelt inte, vet inte vad jag ska ta mig till.

Ätit lite på eftermiddagen och då blev jag lite piggare, men nu är jag typ tillbaka till start igen. Ser inte ut att bli något mer vettigt gjort idag såvida jag inte skulle få lite energi av någon? Nä tänkte väl det. Funderar lite på att lägga mig i sängen och se en film. Slappa lite och helt enkelt skita i både disk, tvätt och skala potatis. Försöka se till att vara lite pigg och alert inför kvällen iallafall.

*sigh* varför ska man ha det såhär för? Bättre om man bara var glad hela tiden eller åtminstone visste varför man är nere.

"Psst..du är söt:)"   --  Man kan bli glad för mindre saker. Tack för att du förgyller min vardag, mitt liv! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0