Livet är inte alltid så gött...


Ibland är livet underbart.. Idag är inte en sådan dag och anledningarna fler än en. Stressigt på jobbet hela veckan. Ont i huvudet. Illamående och dålig mage. Kanske hänger de alla ihop, kanske har de ingenting med varandra och göra. Varför jag mår som jag gör vet jag inte, men jag vet att jag inte mår bra. Och jag hatar det..

Kom hem från jobbet ca kvart i fem, la mig direkt och somnade nog ganska snabbt för när Helena kom hem 45 minuter senare så var jag inte riktigt vaken. Hon var snäll och fixade pizza, dock orkade jag inte äta mycket. Men bra att få i sig något iallafall, kommer försöka äta lite mer snart hade jag tänkt. Skjutsade iallafall Helena till valborgsfirande och nu ligger jag här i sängen och kollar på tv.

Vila... måste vila lite nu.. Imorgon är en ny dag, då ska vi må kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0