JvA-nördigt?


Jag har setat och nördat mig lite här på kvällen. Förutom det "vanliga" nördandet med det nya fotosorteringsprogrammet (som det för övrigt går bra med) så har jag också fått för mig att lägga upp mina mynt framför tvn igen. Eller egentligen var jag väl inte ute efter att få upp dem framför tvn utan snarare var jag väl ute efter att stapla lite för att se hur mycket det faktiskt var som jag hade liggandes i hinken så de åker nog snart ner igen...

Allt som allt blev det såhär:

89st tior -> 890kr, 120st femmor -> 600kr, 418st enkronor -> 418kr, 51st femtioöringar -> 25,50kr

För den som är snabb i huvudräkning så kommer man fram till att det blir 1933,50 kr. Det är ju ändå ganska mycket pengar, så jag känner mig nöjd med den samlingen. Dessutom kommer det ju bli mer innan jag kastar in alla pengarna på banken och då blir det ännu coolare :)

Nu känns det att sängen har väntat alldeles för länge på mig, ögonen är trötta. Imorgon hoppas jag att jag ska få sova ganska länge iallafall, dock har jag sällan fått sova så länge som jag önskar de senaste åren. Vi får hålla tummarna för att jag får sova ut imorgon bitti!

För övrigt, akta er ute i trafiken. Många polisbilar ute idag, såg 3 st på väg till jobbet imorse samt 2 på väg hem efter jobbet. Take it easy out there!

Kommentarer
Postat av: lys

vart är rören!?

2009-04-30 @ 10:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0