Hm, okej...


Har inte skrivits så mycket senaste tiden, har inte haft så mycket tid eller ork. Fick lite inspiration till att skriva ett inlägg för någon dag sedan, men då började jag skriva på ett mer filosofiskt inlägg om livet och så. Det hanns inte med att få ut allt som jag ville helt enkelt. Det finns så mycket att fundera på när man närmar sig sådana ämnen, vad går livet ut på och vad ska man ha för mål? Ska man nöja sig med att vara nöjd? Ska man söka sig ifrån det bekväma och leta nya upplevelser och erfarenheter? Jag lever i blandad tro, jag vill göra båda på något konstigt vis. Tror jag är i en övergångsfas eller något.

Men nu blir det inte mer för den här gången. Kan konstatera att jag är osäker på vad jag håller på med ibland, och än mer osäker på vad jag borde hitta på i framtiden.

Nu väntar sängen, natti!

Kommentarer
Postat av: Helena

Ska man nöja sig med att vara nöjd?



Ooh, du träffar verkligen kärnan i vad det hela handlar om där. Sjukt bra sagt! Det där uttrycket ska jag ta med mig och fortsätta filosofera om. Tack!

2009-04-21 @ 23:28:15
URL: http://napok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0