Världens bästa fredagsmorgon?


Ja då var det fredag. Sitter här, nyduschad, och äter sista mackan som blev över efter veckans trevligaste morgon. Detta trots att jag är lite halvkrasslig (huvudont, slem i halsen etc). Men det är svårt att vara sjuk och krasslig när man har världens finaste och sötaste tjej vid sin sida. Att hon också får reda på att hennes största önskan just nu också kommer att bli uppfylld gör ju ingenting värre. Helena, du vet att jag är överlycklig för din skull!

Men, varför sitter jag här vid den här tiden på en fredag och äter en second breakfast? Jo det är ju så att vi ska åka på cup med tjejlaget idag. Jag har alltså tagit ut en semesterdag för detta och nu sitter jag här när jag egentligen borde se till att packa klart. Men jag ska "bara" äta klart och skriva detta :)    Om en timme ska jag iallafall hämta Stefan hemma hos honom, för att sedan fara vidare till Maserhallen för att samlas inför att åka till Örebro. Ser fram emot att få en underbar helg i Örebro med ca 20 tjejer i 14-15 års åldern :P

Shit, känner att jag har en del att göra så jag hinner nog inte skriva så mycket mer nu. Måste ju göra både det ena och andra innan jag kan åka, men jag har iallafall duschat. Hm, undrar om jag håller på att bli smittad av ett seghetsvirus eller något, känner att jag mest bara setat i soffan hela morgonen.... Men nu ska jag ta tag i detta.

Ha en helt underbar dag och helg mina kamrater, så får ni rapport efter cupen :)   Puss


Kommentarer
Postat av: Helena

Du vet att du är världens bästa. Och ditt stöd betyder så otroligt mycket för mig!



Hoppas du har pli på tjejerna nu! Och att du tog med dig badbyxorna så du kan utöva din favvoaktivitet, haha:)



Förresten, visst måste det vara seghetsknark utplacerat i soffan din? Det har då jag blivit drogat av flera gånger, haha.



Puss!

2009-04-03 @ 21:30:10
URL: http://napok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0