Gooood mooorning!


Lördagmorgon. Ligger kvar i sängen än, vilket borde anses vara något av ett slags rekord av mig. Har vaknat lite till och från under morgonen, men lyckades hålla mig typ sovandes till nio iallafall och DET måste anses vara en bragd! Sedan dess har jag legat här i sängen, lyssnat på MTV och programmerat lite (fotosorteringsprogrammet fortsätter utvecklas alltså).

Nu känner jag att hungern börjar göra sig påmind. MÅSTE HA MAT, ekar det i huvudet. Så av denna enkla anledning (och det faktum att jag också är hungrig) så ska jag snart ta mig upp ur sängen och äta lite frukost. Men vad händer annars idag? Ja som jag skrev igår så blir det förhoppningsvis besök av lillebror samt öl/grillning ikväll. Bara att hålla tummarna att så blir fallet också, annars vet jag inte vad jag ska göra. Kan ju inte sitta och programmera hela dagen, det vore ju skandal.

Solen skiner ute, vad det ser ut som genom persiennerna iallafall. Nu när Helena är borta har man också lyckats vara tysta utanför fönstret (det brukar väsnas en del på mornarna), fast det beror nog troligen snarare på att det är helg än någonting annat. Skönt att jag fått sova ett tag iallafall! Jag är lite sugen på en promenad eller löptur, eller eventuellt kanske till och med damma av cykeln och cykla en sväng? Möjligheterna är oändliga! får se vad jag hinner, med tanke på annat jag ska göra. Annars kan man ju alltid ta sig en cykeltur imorgon om det inte blir för mycket alkohol idag :)

Fått rapport från mamma och pappa nere i Thailand också, de verka ha det bra. Ja men, det hade man ju inte kunnat ana?  *suck*   Jag vet inte vad jag ska hitta på riktigt, ska jag samla ihop till en resa i höst/vinter? När skulle jag åka isåfall? Vart skulle jag åka isåfall? Skulle jag åka själv? Vad skulle jag ha för mål med en sådan resa? Frågorna är många och jag borde nog bestämma mig ganska snart iallafall.

Nåja, frukost var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0