Det stavas träningsvärk...


Dagen har passerat med träningsvärk och ond tumme efter gårdagens erfarenheter. Men det var det absolut värt, skulle göra om det hur många gånger som helst och inte ändra någonting (förutom att jag så klart skulle vara bätytre på självaste snowboardåkandet).

Dagens jobb har mest flytit på, gick hur bra som helst egentligen. Så det var riktigt skönt. Dessutom har det blivit bestämt att det ska spelas badminton mer nu, för jag och tre andra har anmält oss till en liten motionsserie i badminton. Det innebär alltså att en gång i veckan ska vi spela badmintonmatch, vilket kommer bli grymt kul (och jobbigt). Utöver det så blir det ju också det sedvanliga fredagsspelandet, så kommer bli lite mer badminton nu. Jag klagar inte :)

Dessutom har det varit tal om att korplaget jag spelar innebandy med ska anmäla ett lag till en innebandycup, vilket också kommer bli jävligt roligt. Känns som allt är och kommer bli roligt, vilket är bra för annars brukar det kunna kännas som allt bara är tråk runt om mig. Men just nu känns det lite som allt är på topp faktiskt, lika bra ta vara på dessa känslor känner jag!

Inför morgondagen känner jag att det kommer bli mer träningsvärk i kroppen men bara jag kan ta mig upp ur sängen så är jag nöjd. Jag gillar träningsvärk, för då känns det ju faktiskt att man har gjort någonting. På tal om träningsvärk, så ska jag försöka komma igång med lite träning snart. Om jag ska kunna börja spela innebandy på riktigt någon gång, så måste jag ju börja träna på riktigt också såklart. Får se, kanske kommer jag få användning för det där gymkortet snart igen? ;)

Till sist kan jag också meddela att jag har "wordlat" min blogg idag. Första gången jag sprungit på det, och tyckte det var lite roligt. Om du också vill prova, så kan du göra det här (om det fungerar, verkar inte alltid fungera tyvärr). Så här blev det för mig iallafall, känner mig nöjd med resultatet!



Nu ska jag se vidare på Gordon Ramsey på tv, sen väntar nog sängen tids nog också. Natt på er, sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0