Det är lustigt...


...hur folk ser på en ibland. I helgen var jag hos en kompis och spelade tv-spel och drack lite öl. Där var också lite annat folk, bland annat en som jag umgåtts en del med genom just den kompisen som jag var hemma hos.

Igår fick jag reda på att den personen som jag umgåtts en del med via min kompis inte hade känt igen mig direkt. Varför? För jag hade en tjej med mig. Jag tar inte åt mig så mycket av sådana uttalanden, men lite gör man det ju ändå. Vad är det som gör att jag inte skulle kunna ha sällskap?

Jag kan inte annat än bara fundera på saken. Jag tycker det är lite kostigt hur folk kan se på en ibland.

Nu ska jag försöka få liv i Helena, äta lite frukost och sen fara till jobbet. Sov vidare ni andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0