Dags för helg igen...


Då var även den här veckan slut och helgen är här. Det har varit en bra vecka och den började ju absolut bäst med snowboardpremiär. Det var, som jag skrivit tidigare, det bästa och roligaste jag gjort på länge. Det kommer alltså bli mer snowboard nästa vinter, var så säker. Någon som är sugen att haka på ut och göra backarna osäkra (för det är vad jag håller på med) nästa vinter? :)

Dessutom fick jag ett spel jag beställt mitt Wii, nämnligen Mario Party 8. Spelade det i lördags när jag och Helena var hos Per och spelade spel och drack öl. Det har dock inte hunnits spela så jättemycket spel ännu, men det kommer. Troligen och förhoppningsvis blir det tv-spelande ikväll innan sovdags.

Igår gjorde jag också potatismos (riktigt) för första gången i mitt liv. Det blev gott också, vilken tur va? Jag känner att jag börjar bli en riktig dunderkock, kan öppna eget kök snart kanske? :)   Idag har det bjudits på lätt brända hamburgare och pommes, mumma :)

Idag har det spelats badminton med jobbet, precis som en sedvanlig fredag. Lite extra dubbelträning med tanke på dubbelserien som jag och några andra från jobbet ska vara med i (det börjar nästa vecka). Dessutom har jag hunnit hem till Carita och träffa hennes senaste tillskott (min systerson), som tyvärr inte fått något namn ännu. Men man funderar på att döpa honom till Mikael, vilket ju är fint. Fast jag tror mer på Joel, får väl se vad det blir till slut.

Nääää, nu får det vara färdigt för den här gången. Känner att jag börjar bli lite trött i ögonen, borde sätta lite fart nu om man ska orka med något Wii-spelande också.

God natt Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0