Aah, vilken dag!


Det är fint väder, solen skiner och det jag är ledig. Mmmm, kan det bli så mycket bättre?

Har hunnit göra en del nytta idag till och med. Gjort klart en första version av "Helena's Photo Sorting Tool Program Device" vilket innebär att den borde vara redo för release bara Helena kommer hem. Hoppas att hon blir nöjd. En liten preview på vad som kommer bjudas på:



Hoppas som sagt att det kommer att fungera tillfredsställande. I värsta fall så får jag göra om och göra rätt :)

Därefter har jag fått igång en maskin tvätt samt spelat lite Mario Party. Förutom det så har jag ju också såklart ätit frukost och även ett litet mellanmål. Jag har tagit mig en koll på Helenas dator och fixat (hoppas jag) så hennes scrollning ska fungera bättre. Ja en del småsaker gjorda idag alltså.

Dessutom har jag tagit mig för att gå ut och springa (istället för en cykeltur som jag var så sugen på igår). Tog den längre löpturen runt älven och gjorde riktigt bra ifrån mig om jag får säga det själv. Var jävligt trött när jag tagit mig igenom halva, men höll mig ändå springandes (även om jag sänkte tempot lite). Tiden blev 33 minuter vilket jag är jävligt nöjd med. Får svårt att förbättra mig nästa gång tror jag (fast jag brukar ju inte ta tid, så kommer nog ta ett tag innan jag tar tid nästa gång).

Kvar att göra idag då?  Jag ska börja med att duscha. Sen ska jag göra mat (blir nog makaroner och köttbullar så jag har lite matlådor i veckan). Handla ska jag också göra, samt dra igång ännu en maskin tvätt. Sen kommer ju Helena hem ikväll, så då får vi väl se vad som kan tänkas hända då (förutom vårat "ReleaseParty" av hennes program) :P

Men men, nu lär jag duscha iallafall. Puss, kram och lite smek :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0