5.36


Nu är jag typ helt vaken, inte så sömnig med andra ord. Klockan är nu 7.36. Vaknade första gången för två timmar sedan, har inte sovit överdrivet mycket sedan dess dock. Vad är det som gör detta? Varför kan inte jag sova till typ 9-10 iallafall? *suck*

Solen skiner iallafall ute. Hoppet om en underbar lördag finns. Ser nog ut att bli en sväng på marknaden idag iallafall. Dricka lite öl under eftermiddagen/kvällen och sedan avsluta med besök på RockHouse. Utöver det får man se vad som händer. Vad det än blir så är jag övertygad om att det blir en bra dag iallafall.

Nu ska jag ta och luta mig tillbaka och läsa lite Harry Potter. Sista kapitlet i första boken, sen är den utläst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0