TROPIC THUNDER!


Okej, nu har jag varit på bio och sett film. Tropic Thunder. Jag ska inte säga att den var så jättebäst man bara kan tänka sig, för då ljuger jag. Men den kom faktiskt upp i den kvaliten i mitten av filmen tycker jag. Alltså lite seg i början och i slutet men i mitten var den så underbar man bara kan tänka sig. Bra komedi, på gränsen till underbart bra film! Ben Stiller, I admire you! Gillar ni komedier så säger jag bara en sak, se den! (Inga garantier på att ni blir nöjda, men jag är så nöjd jag bara kan bli!)

Nu gissar jag att jag ska sova, alla andra sover ju ändå? Imorgon ska jag upp tidigt (eller ja, typ åtta kanske) för jag ska vara vid Gylle runt 9.30 då tjejer från "mitt" lag ska döma lite matcher imorgon. Vet inte om jag ska vara där tills det är slut eller bara tills jag sett att de kommit igång, beror lite på hur det ser ut tror jag. Sen ska jag förbi brorsan och lämna mitt Wii, han ska få låna det igen. Sen efter det vet jag inte?  Mat lär ju ätas, vet dock inte vad. Makaroner och köttbullar kanske, det låter lite lockande faktiskt. Om vädret är okej så ska jag nog ut och gå en sväng imorgon, kanske till och med jogga något så jag får röra på mig lite. Hoppas på att kunna få lite sällskap iallfall en del av min sväng men det märks imorgon.

Träffade för övrigt en kille som jag tränat i innebandy förut på bion, som berättade att han försökte fixa en målvakt till "mitt" lag. Han kände visst en tjej som bor i Djurås som är innebandymålvakt men slutat. Hon är välkommen såklart, målvakter är ju alltid bra att ha, speciellt då en av våra målvakter lagt av sedan förra säsongen. Men får väl se om hon vågar visa sig, hon kanske är rädd för mig? :)

Nu ska jag nog sova iallafall, är lite trött. Men jag säger det igen, Se Tropic Thunder! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0