Tomt...


Japp, mycket känns tomt nu. Med tanke på hur mycket vissa handlar bara för de ska flytta till egen lägenhet igen (ingen nämnd, ingen glömd) så ska jag visa hur mitt kylskåp ser ut. Håll till godo.



Nu finns det ju mer än mitt kylskåp som är tomt, men det här var det enda jag kunde fånga på bild. Hoppas det duger.

Anledningen att jag hamna här igen, är att det är ingenting på tv. Helt sjukt tomt där också! Men om typ en kvart börjar Scrubs, iallafall nått bra att kolla på :)

Take Care, Live Without Dare.

Kommentarer
Postat av: Helena

What?! Menar du att tjejdrickan har legat där sen september? Haha, då var det verkligen dags att du drack upp den i lördags då. Och visst är det rätt stor skillnad mot hur ditt kylskåp ser ut nu... Vad är det som har hänt..? :)

2009-02-24 @ 12:25:27
URL: http://napok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0