Thailand


Om ca 8 veckor åker mina föräldrar till Thailand. Jag säger bara en sak, jag är avundsjuk. Nedan finner ni bilder på mig när jag var i Thailand sist, vill åka iväg igen. Egentligen inte viktigt att det är Thailand, vill mest bara iväg (och nej, Norge duger inte). Men nästa höst åker jag nog till Thailand med mina föräldrar, detl ät som de planerade det iallafall och DÅ SKA JAG MED! :)



































Ja okej, jag ser inte så jätteroad ut kanske. Men jag hade roligt när jag var där och kommer ha roligt om jag åker igen. Någon som vill bjuda på en resa? Eller kanske någon som vill bara nöja sig med att följa med på en resa? :)

Det där var alla bilder på mig från en av kamerorna, kanske kommer bilderna från den andra kameran nån gång. Önskar ni se alla bilderna från resan så får ni komma hit och bläddra igenom DVDn, finns många bilder men inte så många på mig :P

JAG VILL RESA!

Kommentarer
Postat av: lys

vi får leta reda på fiona, tror du hon är i thailand? därför du vill resa.

2008-09-28 @ 22:23:51
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0