söndag med lite idol


Nu har typ halva söndagen passerat och jag har varit till Gylle och sparkat igång tjejerna som skulle döma lite innebandy där. Därefter for jag till Falun och såg ca 20 minuter innebandymatch och det gick ju bra, rätt lag vann. Har stekt hamburgare och ätit. Fick kika lite på idol när jag åt hamburgare så jag fick precis se vilka som gått vidare till final. Det var ju.. intressant :)

Kvar att göra idag är en promenad samt lämna Wii till bror också. Ja inte så mycket kvar att göra helt enkelt.

Kan kasta upp en bild på mina hamburgare, så ni har något att bli avundsjuka på :P



Okej, förstår om ni inte blir så avundsjuka men det är lugnt. Det var inte så gott ändå. men hoppas ni ser alla grönsaker och andra nyttigheter :D   Planerar att köpa lite godis ikväll, så då gör det ju inte så mycket om jag inte har grönsaker till maten, det väger upp med lite godis :)

Kommentarer
Postat av: lys

mat till mej. tack

2008-09-28 @ 19:58:38
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0