Scrubs och så


Då har man varit på träning idag igen, hamnat framför datorn och halvser på tv samtidigt. Bra fokus på allt jag gör då, så klart :)

Ibland kan man fundera vad det är som gör tjejer så speciella? Tjejer och killar fungerar ju så olika, vad jag har märkt iallafall. Är ju som bekant tränare för ett tjejlag, och de kan vara såå ofokuserade ibland så jag vet inte vad jag ska göra. Man börjar lixom fundera på varför de kommer på en träning när de bara flamsar runt, men sen kan de skärpa sig ett tag och sen bli lekiga igen. Man vet lixom inte vilket humör de är på när och så, jag blir vilsen :P

Jag borde nog sova nu, gissar jag. Alla andra gör det verkar det som, ingen som vill roa mig? Får roa mig själv med att se på lite Scrubs, tur det är bra iallafall, så jag inte blir helt övergiven. Men egentligen skulle det ju vara en annan serie på tv idag, men blev inte? De sa igår att det skulle bli men nu när jag kollat tablån så är de inte, de ljög på tvn igår. Man ska alltså inte tro på allt som sägs på tv, man får lära sig någonting nytt varje dag.

Sitter och jobbar lite också, på en hemsida. Alltså inte jobb, utan mer hobby isåfall? Har ju gjort www.torsangsif.se och fixar lite extra funktionalitet till den sidan så de blir nöjda med mitt jobb, trots att ingen vet att det är jag som gör den (mer än att de vet mitt namn, typ) :P   Jag är som ett stort moln som de säger åt att göra saker och så blir det gjort. Jag är lite för snäll för mitt eget bästa ibland, eller ja.. kanske mer ofta än ibland? Hmm.. dumt kanske?

Väntar på att få mitt självförtroende än, men inte fått något. Vet inte hur det funkar, kommer det på posten? Kanske kommit till någon annan? Skulle ju bli mer social också, men det försvann också? Eller kanske har erbjudandet försvunnit nu när jag varit dum? :(

Jag vill.. kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0