Promenixat


Har varit ute och gått, blev inget joggande utan bara promenad. Började med att gå hem till bror för att lämna mitt Wii som han ska låna. Blev där kanske en halvtimme och sedan blev den en promenad på ca 1,5timme (från bullermyren till kvarnsveden ner till älven, sen konsum och nu hemma). Försökte få tag på en kompis när jag ändå var i kvarnsvedskrokarna, men han var visst på hockey så det blev inte så mycket av det.

Jag fixade visst en ovän under promenaden också, hoppas att hon förlåter mig. Jag kan hälsa på nån dag, bara bilen är färdig. En annan gång helt enkelt. Förlåt mig och ignoerara mig inte, så ska vi nog kunna lösa det där någon dag :)

I övrigt så blir det nog till att se lite tv ikväll, har köpt en liten påse godis som jag ska trycka i mig också då jag varit så duktig och gått idag :P    Om det inte duger som förklaring så får jag väl deppa för att jag förstört en massa istället då?

Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0