Ny människa


Jag börjar känna mig som en ny människa. Kanske en liten överdrift, men det blir bättre. Jag tjatar om det, men måste ju försöka övertyga någon iallafall :)

Precis hemkommen från jobbet. Stannade förbi på gymmet idag (äntligen) så nu har jag tränat också. Jävligt skönt efteråt, även om man har problem att lyfta telefonen när man ska prata med någon eller göra någonting annat när armarna måste jobba mer än vanligt. I vilket fall, skönt att äntligen ha tränat igen som sagt. Dock inget sällskap idag, men ska försöka fixa så jag får med en kille på jobbet så man slipper vara själv. Allt blir ju lite roligare med sällskap, men allt det vet vi ju redan allt om.

Pratat med pappa idag igen och det ser ut att bli bio i helgen då "min" film börjat visas. Känns bra, kanske brorsan hänger med också och det vore ju ännu ett plus i helgen. Ja, annars vet ni ju vad som händer i helgen: slappa och kanske innebandy i någon form.

Kan också meddela att jag fått en del besök igår och idag, tack för all reklam som gjorts för min blogg (även om majoriteten nog snart inser att de blivit lurade och försvinner härifrån). Nåja, duschen väntar på mig. Jag ska bli ren och fin igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0