Keso, ikea och dagen idag


Vaken nu, la mig ju tidigt så konstigt vore väl annars. Säkert sovit över 10 timmar inatt. Jag drömde en dröm som påminde mig om det jag saknar här i livet, tänk om man bara kunde leva vidare i den drömmen istället för att behöva komma tillbaka hit? hmpfs, dumt.

Vad gäller keson jag åt igår, den var god. Jag lovar. Desssutom kan jag också informera om att jag mår bättre idag än jag gjort på flera veckor, kan stämma att keso är medicinen? :)

Fick reda på att Lys har åkt till Ikea idag och enligt bloggen sista besöket för att fixa allt som behövdes till nya lägenheten. Lite taskigt faktiskt, då hon ju sagt att vi skulle åka. Men hon fick kanske tag på bättre sällskap med bättre bil (en röd duger ju uppenbarligen inte) :P

Hmm, har inte så mycket mer att skriva. Division 3 damer har match idag i Rättvik, kanske följa och vara lite publik? Jag har inte så mycket annat i kalendern för idag om man bortser från bion ikväll då, men den hinner jag ju med ändå. Så får väl se hur det blir, kanske åker eller så gör jag det inte.

Frukost, here I come.


Kommentarer
Postat av: lys

men, säg till när du vill åka så åker vi=)

2008-09-27 @ 19:58:11
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0