Innebandyträääning


Innebandyträning idag igen och "head coach" lyser ännu med sin frånvaro då han varit till Tyskland (eller Österrike?) och lekt mekaniker åt någon racerförare, så jag får klara mig själv idag. Eller det är en sanning med modifikation, för jag har ju faktiskt en annan kille med mig så det är ju lugnt. Men planeringsansvar på mig, så det måste jag fixa. Jag är lite delad inför det faktiskt. Å ena sidan är det jobbigt för man är själv, ska planera träningen och allt sånt. Men å andra sidan så är det ju lite det här jag vill, mer ansvar och mer förtroende. Så jag är som sagt lite delat, halvt glad halvt oglad.

Ätit keso, dricker nyponsoppa. Njam, vilket namnsdagskalas! :)   Fortfarande ingen present eller tårta eller något alls, är rädd att jag inte får något? Mamma tyckte jag skulle bjuda isåfall, hmm.. kanske nästa år?

Sitter och funderar på om jag ska byta kläder och sticka iväg på träningen så jag får det avklarat (inte för att det går fortare, men tror jag mår bättre när jag väl är på plats).

GE MIG ETT RIKTIGT LIV, NÅGON.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0