Hells Kitchen.. och lite till


Ja, då sitter man här igen. Kikar lite på Hells kitchen på tv, bra tv faktiskt tycker jag. För er som inte vet, tävling i matlagning typ. Den som är kvar sist och vinner blir chefskock för nån stor restaurang (tror jag iaf). I vilket fall ganska intressant och så är ganska bra han som styr dem också. Hård men rättvis, som jag (?).

Annars då. Inte hänt mycket, men det hör ju lite till vanligheten. Innebandysäsongen har börjat lite lätt med träningar så det känns ganska bra även om det ofta känns lite tungt att ta sig till träningarna. Men väl på träningarna så känns det bra och jag trivs. Har inte tränat sedan jag sprang vasastafetten typ, men måste komma igång med det. Behöver någon som kan peppa mig lite men dåligt med såna härikring. Istället sitter jag här med en chokladkaka och nyponsoppa, det är nog lika bra ;)

Livet har känts lite tungt senaste veckorna, vet inte riktigt varför då det inte hänt någonting speciellt. Det mesta har bara känts lite meningslöst men det går som sagt åt rätt håll. Kanske beror det på att innebandysäsongen drar igång och man får känna att man behövs någonstans, att man inte är helt obetydlig som det kan känns ofta annars. Jag har inte velat blogga något då jag mest känt mig nere och att det bara skulle bli sämre av att skriva om det men nu är det dags. Hoppas någon blir glad iaf.

Imorgon då? Jobba... ja, det var allt.

Lördag? Kanske åka med till Rättvik på match (damlaget ska spela), annars har jag ingenting.

Sist då, söndag? Hm, ganska tomt då också. Ska åka till gyllehallen och se till att två av "mina" tjejer (från innebandylaget alltså) dyker upp då de ska döma några matcher. Gissar att jag kanske fastnar där tills det är slut, men finns väl inte så mycket annat att hitta på ändå.

Ja som det märks så känner jag mig lite looonely till och från, men så är det.

Just det, kom på nu. Kanske blir bio nån gång i helgen, pappa ville gå på bio iallafall. Tropic Thunder isåfall, den är säkert bra. Någon mer som vill gå på bio?

Jaha.... näe, nu är det nog snart slut på skrivmaterial. Tyckte jag gjorde ganska bra ifrån mig ändå, för att vara första gången på länge nu. Men ska försöka hålla igång bloggandet, så folk inte har något att klaga på :)

Kommentarer
Postat av: lys

ojojoj, heeeeej

2008-09-25 @ 23:14:47
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0