gooooo morron go morron go morron


Ja, som sagt, god morgon.

Sitter här nyvaken, nyduschad och äter youghurt med en skvätt musli. Snoozade bort en halvtimme för mycket imorse så det blev lite stressat men tänkte ändå skriva en rad här nu när jag väl börjat.

Har kommit på att jag nog ska försöka träna idag efter jobbet också, men såg att gymmet stänger 18 vilket är ganska opassande med tanke på att jag brukar jobba till 17. Men jag tar nog med mig grejjerna så får vi se om jag kanske kan gå lite tidigare, det är ju trots allt fredag ju.

Vill också nämna att jag går i tankarna på att börja döma innebandy igen. Problemet är att jag inte har någon kollega och jag har blivit tillfrågad att börja döma med en grabb som kallas Korven, men jag känner mig inte riktigt sugen till det. Tror inte det skulle passa, han är nog lite för omogen för min del (trot om du vill).

Nåja, hinner nog inte skriva så mycket mer, måste ju gå till jobbet snart också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0