God morgon kamrater!


Sitter här igen då, tidig morgon och dimman ligger tätt ute så man ser knappt någonting. Runt 0 grader enligt termometern, yeah det känns ju sketabra.. eller? *brrrrr*

Ska väl dra iväg mig till jobbet snart, eller om jag ska vänta ett tag kanske. Ska jobba till 18 idag så gör inget om jag börjar 9, så jag kan ju dra ut på det lite om jag vill :)   Ska nämligen på gym efter jobbet, sen kanske besöka damlagsträningen efter det, om jag orkar och känner att jag vill. Tror de ogillar mig lite där i laget, eller ja, jag vet inte. Men i vilket fall, så sitter jag här och fryser lite faktiskt (nöjd Lys?) :)

På torsdag ska jag till Falun, för alla er som är intresserade. Träningsmatch för tjejerna mot IBF Falun, blev bestämt igår. Hoppas vi får ihop folk säger jag bara, tråk spela med ont om folk.

Jag tycker också att ni kan besöka www.ibfborlange.se, innebandyförenignens nya hemsida. Jämför med www.kibc.nu, viss skillnad, visst? :)

*brrrrr*

Kommentarer
Postat av: lys

jag är nöjd, men du ska frysa mycket och varje dag om det ska vara ihållande nöjdhet!

2008-09-30 @ 08:12:45
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0