Få mig på andra tankar!


Ja nu går jag med sug att köpa en telefon igen. Andra klagar på att man är beroende av kaffe, röka, alkohol etc. Tänk på mig då, som blir så sugen att köpa telefon typ en gång om året. Måste försöka intala mig att det inte är värt det, kostar ju ändå en del. Även om den är fin, så har den inte så mycket speciellt jämfört med den jag har. Så jag ska försöka tänka mig ur detta, men ni får hjälpa mig. Jag behöver ingen ny telefon!

Men men, idag har jag jobbat. Blev en relativt kort dag på jobbet, 7-15.30. Hade ju egentligen tänkt jobba till 17, men de va ganska lugnt så jag gick hem. Skulle ju egentligen ha varit och handlat med lys, men stackarn fick huvudont så det blev inställt. Så istället för att ha fullt upp en dag (för en gångs skull) så blev jag sittandes här, och ha tråkigt som vanligt. Det är ju för all tid vid datorn som jag blir sugen att köpa ny telefon, sitter och surfar på olika sidor på nätet och ser snygga telefoner. Får hitta på bättre saker att göra. Men men, träning ikväll iallafall och det kommer inte bli inställt :)

Jag har ju som bekant namnsdag idag, men ingen tårta. Tur att jag har godis kvar från igår! Egentligen får man ju inte äta godis på en måndag, skulle fått lov att spara till helgen, men på namnsdag måste det väl vara okej? Jag tycker det iallafall och jag fick inga andra instrruktioner :)

Kom på att det va värsta dumt att vi inte skulle handla idag, jag som kommit på vad jag ska köpa. Behöver ju faktiskt någonting, men det kanske jag glömmer tills det blir dags att handla :P   Gick förbi konsum på vägen hem och köpte nyponsoppa och keso, låter ju som en fin blandning det tycker jag, nam nam :)

Meen, nu ska jag lägga mig i soffan och se tv ett tag. Hoppas alla har det bra där ute i livet, ta det lugnt med allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0