Varför bor jag här?


Har varit borta i Tjärna Ängar senaste timmarna (trevlig förresten, tack för att jag fick komma!). Men inte det det här handlar om. När jag va där så hade jag LÄTT kunnat somna. Men nu bor jag ju inte i Tjärna Ängar utan här, i Forssa. Det innebär ju att jag fick mig ca 30 minuter promenad för att komma hem, vilket inte direkt gjorde mig tröttare. Däremot blev jag jävligt pigg av det, så nu sitter jag här typ jättevaken. Dumt dumt! Och ingen som kan roa mig :/

Jag har inte så mycket att säga om dagen, mer än att det var trevligt. Kul att få komma ut och hitta på något, även om det blev så att jag helt plötsligt fick vara kvinna för en kväll? Hm, trots att jag inte hade någon kjol på mig också. Men det blev bra ändå. Hoppas att jag skötte mig, så man kanske blir bjuden någon mer gång? :)

Imorgon ska jag försöka städa och tvätta. Dessutom hade jag tänkt kolla på innebandy också, typ 10.30 tror jag matchen börjar. Någon som vill följa med? Tänkte väl det, jag får klara mig själv. Men tror det är fler än jag som kommer gå dit, även om jag kanske inte känner så många dock.

Sen på söndag blir det innebandy, innebandy och lite mer innebandy. Avbokat dop till förmån för innebandy *skandal*. Hoppas jag blir förlåten, fast jag tror inte de bryr sig så mycket. Jag har inte så bra kontakt ändå, skulle mest kännas dumt och så. Fast föräldrar mina skulle ju dit, så jag hade ju kunnat hänga med dem. Meen nu är det som sagt inställt för min del, så det så.

Nu ska jag försöka sova ändå, trots att jag inte är så trött. Måste ju bli det om jag lägger mig, tänkte jag? Sjung en vaggvisa, snälla guud :)

Kommentarer
Postat av: lys

du är en bra kvinna =)

2008-10-11 @ 11:44:22
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0