tyst


Dagen har levt i ett tyst tecken då jag inte har gjort mycket väsen av mig. Inte varit mycket synlig, jobbade 8.30-18 (tror jag det var?). Sen hem, hämta bilen och åka iväg för att hämta väskor och overaller som beställts för att visa upp nya föreningen. Ni ska få se fiina bilder, jämför nya och gamla. Vilken är finast? Jag vet iallafall vilken som är skönast!



Nååå??  Den nya (blåa) är iallafall lite skönare, speciellt byxorna. Fast gillar inte att det inte är nå tryck på byxorna, dumt. Men den fick godkänt iallafall, även om jag ångrar lite att jag skrev Micke på tröjan istället för M Eriksson eller bara Eriksson. Nåja, det är som det är med det.

Annars vet jag inte ritkigt, vad jag ska skriva. Jo förresten, JAG GLÖMDE MATLÅDAN IDAG!! Hur jävla dum får man vara, stod uppe sent igår kväll och gjorde låda men glömde den, fy fan. Ändå tänkte jag ju på det på morgonen, det är till att vara idiot alltså. Och imorgon måste jag också glömma lådan, för då är det ju torsdag. Så blir inte förrens på fredag jag får nytta av min mat.

Annars händer inte mycket här i livet. Imorgon blir en helt vanlig torsdag, jobba och sen hem. Förhoppningsvis hinner jag städa lite då också, får se då. Sen fredag blir det kanske en tripp till Säter för att se på lite innebandy, annars vet jag inte vad jag ska hitta på efter jobbet. Lördag kväll blir det troligen poker hos kusin (ryktades att hon skulle bjuda på mat också, låter ju ännu bättre) och sen på söndag blir det baaara lugnt (näästan iaf).

Nej, snart dags att duscha av sig svetten och skiten tror jag. Sen kanske slappa lite framför tvn ikväll igen, eller sova direkt? Mjaa, jag vet inte så ni får leva i osäkerhet.. Sover han? Ser han på tv?  AARRGGHHH!??!?!


Kommentarer
Postat av: lys

uj, gröön

2008-10-22 @ 23:09:04
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/
Postat av: lys

det borde stå SNÖ

2008-10-23 @ 11:38:18
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0