Träningen närmar sig


Japp japp, snart dags för innebandyträning. Och ett litet förtydligande för dem som inte insett hur saker ligger till: Jag spelar inte innebandy själv utan jag är alltså tränare för ett gäng tjejer i den lite småjobbiga åldern 14-15.

Träningen är planerad också, blir uppvärmning+info, värma målvakt, passning+målvaktsträning och sedan PowerPlay och BoxPlay (alltså en man mer på plan och en man mindre på plan). Jaa, det var väl ungefär den träningen det, låter väl rooooligt? :)

Huvudvärken släpper inte heller, dumt. Trots att jag kurerat mig med nyponmedicin, förstår inte vad som är fel. Jag har inte tvättat idag heller, olydig pojk jag. Får kanske tvätta en maskin imorgon istället?

Jag är trött, seg och lite hungrig (trots att jag åt middag idag). Känner mig allmänt konstig helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0