Thailand


Ja, mindre än några veckor kvar tills mina föräldrar åker till Thailand. Moster med man åker någon vecka tidigare. Jag stannar hemma och försöker lära mig det fina med snön istället. För alla verkar ju så övertygade om att snö är det bästa som finns och bla bla bla?

Jag får nöja mig med att drömma mig tillbaka till Thailand. För en tid sedan lade jag upp en hög bilder från min förra resa så här kommer uppföljaren, fler bilder. Ni får stå ut, för jag är med på alla bilderna.





Jaa, det blev några bilder den här gången också. Jag vill inte ha klagomål på hur vit jag är eller annat liknande, det klarar jag mig utan. Tveksamt om ni får säga någonting om bilderna ens, positiva saker kan jag kanske tillåta i lagom mängd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0