Ta vara på tiden!


Tiden går fort, så ta vara på den. Visdomsord från en gammal man? Nejdå, men det är sant iallafall.

Sitter här och fryser, ska se film nu, "Layer Cake", hoppas den är bra. Verkar ha fått bra betyg så jag hoppas att den ska duga även åt mig. Dricker nyponsoppa till filmen, mums :)


En liten förvarning, nästa vecka är jag borta nästan helaste veckan! Måndag morgon åker jag till Norge (bil den här gången, lite omväxling) och kommer troligen hem på onsdag. På torsdag åker jag iväg igen, till kolmården för företagskonferens och kommer hem på lördag. Så nästa vecka kan ni inte förvänta er att jag finns tillgänglig, sorry!

Hoppas man blir liite saknad iallafall.

Film nu, sen sova tror jag.

Kommentarer
Postat av: lys

ostkaka med blåbärssoppa, åh det borde man köpa.

2008-10-07 @ 21:17:51
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0