sol, kött och potatis


Hemkommen från mamma och pappa där jag fick mat, kött och potatis med lite sås till. Mums, det va grejjer det! Inte varje dag man får sån lyxmat. Det är trevligt med att bli bjuden på mat, man får ju oftast lite finare mat än man själv brukar göra. Det är fint :)

Före det var jag i Vallenhallen, kollade på innebandy. Nästan helt sjuk innebandymatch egentligen. 1-3 efter första, 6-3 efter andra och 7-6 slutade matchen. Det svängde ganska rejält fram och tillbaka. Men IBF Borlänge vann till slut och det var ju det viktigaste, även om det inte såg fint ut i första perioden.

Soligt ute idag och det är ju trevligt. Dock hade jag inte förväntat mig det när jag gick imorse, så lite för mycket kläder på mig. Blev lite svettigt när jag gick hem från föräldrar då solen låg på och det inte ens blåste lite. Men man får ta vara på tiden utan att klaga, snart är solen borta och snön faller från skyn. Då blir det lite otrevligare, speciellt när snön smälter och uscha ja. Ni förstår alla vad jag pratar om. För er som inte vet vad jag pratar om så kan ni läsa på lite om ämnet här.

Fixa lite nu, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0