Slutspelat


Ikväll var det alltså poker som gällde. Började med att åka hem till pappa för att hämta honom, men han var hos morfar (typ ett hus bort bara) och fixade lite, så jag fick vänta en halvtimme typ. Fick prata lite med mamma och en av mina brorsdöttrar också som var där och hälsade på. Passade också på att äta lite riven morot som de hade gjort iordning (såg ut som de åt det som godis, inte till mat eller så?), men det var gott iallafall!

Sen åkte vi iväg till min kusin, spela lite kort. För att göra en ganska lång historia kort, så kan jag väl säga att jag gick minus 10kr på kvällen och nu vet jag inte hur jag ska överleva resten av den här veckan (dvs en dag till) :P  

Vet ni för övrigt att det blåser så jävla mycket ute så taket ute på balkongen vibrerar och låter som nå jävla tåg eller nått som åker förbi!  tur man inte sover på den sidan av lägenheten!

Fick förfrågan att följa med till IKEA imorgon också, av mamma och pappa. Så i det blev också hela morgondagen planerad, från att ha varit att gå runt hemma och lalla, städa lite och så till att gå hem till pappa, få mat, hämta mamma, åka på kalas och fika sen åka till IKEA. Sen på kvällningen efter IKEA blir det promenad, som det ser ut nu iallafall.

Dessutom finns det någon som höjt mig till skyarna idag känns det som. Jag tackar för den reklamen, men behöver ju inte överdriva saker. Och snälla, fixa inget pris. Det skulle nästan kunna bli pinsamt :P   Men gav ett erbjudande som gäller alla intresserade, hör av er om ni vill se mig dammsuga så får ni komma hit och kolla när jag gör det ;)

Nu tv, sen sova, sen vakna och sist hem till pappa för lite mat. Blir således borta heeela dagen imorgon, kommer nog inte bli så mycket skrivet då gissar jag. Ni överlever ändå? Annars finns jag på telefonen, för er som har privilegiet att ha tillgång till mitt telefonnummer :)

Tv sen natt natt, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0