Slut


Nu är dagen snart slut och ingenting har man fått gjort. Åkte ju på innebandy, tjejerna spelade match. Det blev förlust idag igen, 5-1, men bättre idag än förra helgen så det känns lovande. Kanske beror på att Lasse var med idag, inte bara jag? Kanske beror på att vi försökt fixa lite i laget under veckan, med snack och sådant? Jag vet inte vad det beror på, men hoppas att det fortsätter bli bättre.

Har varit och "storhandlat" idag, youghurt, start och chokladkaka. Blir nog en kväll framför dator/tv så då kan det vara fint med lite att tugga på. Bli inte arga på mig nu men jag har ju inte ätit sedan frukost imorse, så det kan säkert behövas någonting. Bror var för övrigt med och handlade och jag betalade hans så slapp han låna pengar av mig, fick bli skyldig för maten istället. Anledningen är att jag är rädd att han ska låna pengar bara för att spela bort dem på nån sajt på nätet, det vill man ju inte gärna uppmuntra.

Hm, känns som jag har jättemycket jag vill skriva men vet inte vad det är. Sitter och kollar på simpsons nu iallafall, ska väl snart plocka fram något litet att äta så jag slipper va hungrig. Kommer kanske något mer inlägg om jag kommer på vad det var mer jag tänkte skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0