Slut på choklad


Nu har jag gjort slut på chokladkakan. Mindre än ett dygn, måste väl vara lite imponerande? :)

Har spenderat mesta tiden framför tvn idag så nu tänkte jag sätta mig och göra lite nytta. Planera lite innebandy, se till att ha allt klart för träning ikväll etc.

Men först ska jag klaga. Jag har sett snö idag, och det försvann direkt precis som jag sagt. Snö är bra så länge det är snö, men det blir ju alltid slask bara och då är det dumt! Jag måste leta reda på skor också som duger att plaska runt i slask med, funkar ju inte med mina välventilerade sommarskor :(    Hoppas någon är glad över att det snöar iallafall.

Slut på heroes-avsnitt att kolla på också, dumt. Därför jag hamnade här igen, för övrigt (alltså inte för att chokladen är slut). Det börjar ju för övrigt bli dags att tänka på mat också, blir ingen pizza idag. Kanske steka hamburgare, eller makaroner och köttbullar som det nästan blev igår.

Och för den som tror det, jag är inte kär i någon blondinbella. Hon bor för långt bort :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0