Skönhetssömnen kom till slut!


Inatt har jag sovit, och sovit och vaknat en snabbis och sen sovit mer!  Gissar att jag somnade runt 1 eller liknande och nu vaknat runt 11 vilket alltså ger mig ungefär 10 timmars sömn (det är alltså ungefär 4 timmar mer än jag är van vid). Jag borde ju få hur mycket energi som helst idag? :)

Idag är tanken att operation städning fortsätter, kanske blir det lite renare och finare efter dagen? Ikväll blir det ju poker hos min kusin (som ju faktiskt är tjej om ni inte visste det) :)   Ja, det är väl typ det som sker idag gissar jag, kan inte komma på någonting mer som jag borde göra.

Nej nu ska jag äta frukost, sen stääda. Ingen verkar ju vilja vara vid datorn och ge mig sällskap här ändå. Ni får sova vidare då? :)   Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0