Sjuker


Hade en sådär dag igår, allmänt trött och hängig med huvudvärk på det. Inatt sov jag halvdåligt, svettades och frös i omgångar. Så idag blir jag hemma från jobbet, försöka kurera mig på något vis. Mest vila och ta det lugnt.

Gissar att jag har dragit på mig en feber också, då jag är som jag är och varit som jag varit inatt.

Drömde att mamma var på besök hos mig inatt, och gav mig skäll. Klagade på att jag inte använde en garderob som hon skulle gjort samt klagade på att det låg kläder lite här och där. Jag säger då det, föräldrar? Kan inte ens låta bli att klaga när man sover?  :)

Blev inte så mycket sagt igår efter träningen för övrigt. Det var en ganska okej träning, fast jag blir mest bara trött på det. Jag hinner liksom inte fokusera på innebandyn när det är en massa grejjer runtom hela tiden. Det blir 1.5 timmes intensivt "någonting" (kan inte sätta något bra ord på det).

Efter träningen så fick jag reda på att jag ska på bio någon gång i framtiden också. Jag klagar inte (även om det kan låta så ibland). Men om någon frågar så blir jag medtvingad :)

Ska ringa jobbet och säga att jag inte kommer. Men tyck inte synd om mig, det finns andra som har det jobbigare än mig. Tänk på dem, tyck synd om dem!   Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0