Seeeeg torsdagmorgon


Nyligen vaknat till och insåg att jag nog inte hinner till jobbet klockan 8 så får bli senare idag (igen). Siktar på halv nio då.

Hatar när det blir såhär, jag har ju klockan på ringning 6.40 samt 7.00 men jag går inte upp för det. Det måste innebära att jag inte sovit så mycket senaste veckorna, jag brukar ju alltid gå upp när klopckan ringer. Så ja, jag blir frustrerad när det blir såhär, med tanke på att jag alltid klagat på folk som är "såhär".

Men men, tur man får flexa lite på jobbet, spelar ingen större roll när mank ommer bara man kommer före nio :)

Vet dock inte vad jag ska skriva nu, allting känns som en stor röra. Ser fram emot helgen.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0