Såå, nu är det slutvilat!


Japp japp, jag är tillbaka. Stronger than ever! Eller ja, kanske inte. Men tillbaka iallafall!

Dagen idag då?  Som jag troligen berättat så vaknade jag 9, gick upp och insåg att klockan var 8. Men redan vaken, så vad göra? Duschade och hamnade framför datorn med mycket givande samtal med mina damer (även om jag till och från var mindre delaktig) :P

Sedan när tiden blev dags, så gick jag hem till pappa och fick maat (kött, potatis samt stekt lök och svamp). Sen åkte vi till bror på en snabbvisit, ta emot beställning (IKEA) och därefter hämta mamma på jobbet. Direkt vidare till syster där vi skulle få lite tårta (myycket folk och barn man inte kände) sen efter det for vi vidare till IKEA-landet :)    Efter vägen började jag ångra mig något, missade ju innebandymatch samt planerad promenad pga IKEA, men det blev bättre när jag väl kom dit. Det var faktiskt ganska roligt att gå där, nu när man skulle köpa något själv (eller lite åt mig och lite som jag fått på beställning). Och damerna vann ju innebandymatchen stoort utan mig också, så de behövde mig inte?  Hoppas ingen blev besviken iallafall.

Det blev ju en del inhandlat även för mig, köpte första delen i min skog också. Får se om det kommer bli bra när den väl är på plats också. Stooor fet stam har den, jag som inte ville ha stam när jag kollade sist?  Men men, det blir nog bra :)    Mamma tyckte jag skulle köpa så jag gjorde (duktig pojk, gör som mamma säger!) :P   Kanske kommer en redovisning av alla inköp sen?

Åkte på City Gross och handlade på vägen hem också, gillar inte den affären riktigt. Vet inte vad det är, men folk brukar ju gillla den?  De hade youghurt som gick ut för 6-8 dagar sedan? Man får visst hålla koll om man handlar där verkar det som? Dum affär iallafall, men fick ihop så jag kan äta frukost imorgon.

Oojj va långt det här blev, men ni som står ut och läser så här mycket.. jag skulle vilja säga att det är värt det, men jag är faktiskt tveksam! :)   Men fortsätter iallafall.

Nåja, efter City Gross blev det åka hem, lämna grejjerna och sen ta på promenadskorna och gå hem till Lys och lämna beställningarna. Hon blev nog liite nöjd iallafall tror jag, även om jag inte lyckades få med allt. Bättre lycka nästa gång helt enkelt?   Man kan ju inte vara bäst på allt, direkt?  Träning heter det!  :)     Fick kolla på lite ensam mamma hos Lys också. Men det är ju lite som hon säger, vi har redan bestämt hur det ska sluta (iallafall för två av mammorna, och en blir tyvärr utan) så behöver inte se mer?   :P


Och som en avslutning: Vill man spela Wii här, då ska man spela Guitar Hero också!   Spelar ingen roll hur "dålig kombo" det är! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0