*ring ring*


Idag har det äntligen ringt folk till mig. Typiskt bara för man är utomlands och dyrare att prata i telefon. Men men, är man desperat att få prata med någon så är det väl bara att svara då.

Tyvärr har det väl bara varit dåliga nyheter, i princip. Innebandylaget jag tränar hade träning idag, men fem minuter in i träningen ringde en av tjejerna och sa att de inte hade nån tränare där. Ringde Lasse-mannen som skulle vara där och fick reda på att hans bil inte startade. Han var alltså på väg, men är man tränare så ser man väl till att man är på plats tidigt. Visst han har mycket att göra i sitt liv med jobb och grabb och allt. Men alltså, då tar man väl inte på sig ett tränarjobb? Lika igår när vi hade match, så åkte han ju och köpte en bil (läs leksak) i polen eller vart de nu va. Då missade han ju matchen. Iofs hade han för avsikt att hinna, men fick problem med bilen och kunde därmed inte hinna till matchen. Så jag blev själv och vi fick därmed vår största förlust på lääänge. Matchen resulterade också i att det blev snack och dålig stämning mellan vissa tjejer i laget och på onsdag ska jag tidigare till träningen för att snacka med några av tjejerna för de vill prata om några andra tjejer och sånt i laget. Åh jag är verkligen inte gjord för sånt. Alltså, jag kan väl sitta där och lyssna och höra vad de har att säga men jag är ju inget bra på sånt.

Sen när jag ringde Lasse så klagade han också, "jag hinner inte med", bla bla bla. Lät som han ville sluta, kommer säkert bli nå snack om det. Har en känsla av att tjejerna inte gillar han så mycket heller, att de tycker att han är opålitlig och så. Risken finns att jag blir själv nu, hur ska det då gå? 14-1 i varje match framöver? *suck* säger jag då, jag är inte mogen för det. Det kommer bli tragedi, alla kommer sluta och allt blir kattskit!  Fan jag måste bara få klaga lite. Klag klag klag.

Tittar på tv nu, Viasat Explorer. Skitmysko program, fattar inte va de e för folk som kollar på det (förutom jag då, jag är lite konstig). Nå slags Taboo program, om lite av det mesta. De har tuggat levande bläckfisk, levande andra djur, killar som slår in spik i näsan, tjejer som vässar tänderna (vassa alltså). och massa annat skit. Alltså inte personer som är konstiga, utan snarare hela folkarter som är konstiga. Det va helt jävla äckligt att se dem äta de där bläckfiskarna, blä.. Blev fan illamående, tur man ätit redan. Blev inte nå hungrigare om ni tror det.



När kommer någon som kan förgylla min vardag? Finns det någon?

Kommentarer
Postat av: lys

jag kan följa och prata med tjejerna, jag kan sånt =p

2008-10-13 @ 22:51:44
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0