Promenad...


Fick som sagt mat hemma hos mamma och pappa idag. Det blev kyckling med någon slags dillsås med kräftstjärtar i och ris till det. Det var gott, tyckte jag iallafall. Mamma som gjort det klagade på att det var dåligt kryddat etc, men jag var så nöjd så. Gratis är gott?

Efter mamma och pappa blev det en promenad runt ikring. Blev tjärna ängar, jax, kupolen och sen hem. Gjorde ett mellanstopp hos brodern och sa hej också, fick träffa barnen vilket alltid är trevligt. Träffar dem ju så sällan, det blir alltid att kännas som att man borde gå därifrån när man kommer dit? Ja jag vet inte. Men de är visst sugna på att flytta igen, tyckte att jag kunde fixa jobb åt dem i smedjebacken och sen köpa deras hus?   Men nja, lite för stort för mig tyckte jag då. Behöver inte 7 rum och kök (eller hur mycket det nu är)?   De tyckte jag var dum :(

Under promenaden blev det en del existensiella tankar, typ vad vi människor har för syfte är på jorden och vad jag som människa har för syfte här på jorden. Kom fram till lite småsaker, men inget vettigt som vanligt när jag går runt i tankar.

På kupolen blev det handla spel till wii som jag ska testa nu på kvällen. Vet inte om jag kommer att gilla än, men isåfall är det så. I bästa fall gillar jag :)   Sen är det nog tv ikväll tror jag, som jag ska se. Annars blir det ganska lugn kväll.

Känns som jag har massor jag vill skriva, men vet inte vad. Och vill inte slita ut er i onödan med en massa skit, så jag ger mig här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0