Promenad


Jag och Lisette var ut på en liten promenad runt älven på förmiddagen, var faktiskt skönt. Jag hade räknat med att det skulle bli lite jobbigt men det var det faktiskt inte, trots att jag var lite trött. Men skönt att få luft iallafall. Tack Lisette!

Annars har jag inte gjort mycket idag. Kikat på några avsnitt av serierna Dexter och Heroes. Ni får kalla mig tokig eller så får ni säga att ni inte vet vad det är, men det är bra. Ni borde se, lovar det är bra! Finns andra bra serier också som man kan kolla på, jag tycker ni kan börja med det nu :)

Har setat och funderat på och göra mat sen typ 12, men inte blivit av. Så nu funderar jag på att gå och köpa en pizza istället, med bearanisesås på, som nån sa :)

Ont i huvud också, haft ett tag nu. Lika som igår, så hoppas det går över till ikväll som det gjorde igår? Ont i huvud och trolig feber (har ju ingen mätare, men man kan ju känna hur man mår istället?). Life's a bitch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0