Övning ger färdighet


Har övat lite på att prata i telefon idag, blev nog ca en och en halv timme i sträck. Så tack för hjälpen, även om jag inte är så rolig att prata med. Jag ska träna mer, hoppas jag :)

Kollar på lyxfällan nu, men missat hälften av vad det handlar om då jag pratade i telefon. Efter det blir det Hells Kitchen som jag tänkt se och därefter blir det sängen som ropar känns det som (ärligt så känns det som den ropade för några timmar sedan).

Imorgon ska jag jobba och sen? Kanske åka till Leksand? Om inte så blir det nog ganska lugnt på hemmaplan känns det som. Bestämt nu att jag ska skicka iväg ett sms och säga att jag inte blir med på dopet på söndag också, känns som jag inte kommer få ut något att åka dit ändå när jag ska iväg på innebandy sen ändå och så.

YäYä, that's about it. Kram hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0