Ostkaka med blåbärssoppa?


Dumma lys, ger mig ideér mitt i natten såhär. Nu blev jag ju sugen på gott, dumt!  Tur minnet är kort nu när jag är så gammal, så jag inte kommer ihåg imorgon :)

Insett jatt jag sett filmen jag tänkte kolla på förut, men kollar ändå. Kommer ju inte ihåg så mycket av den ändå. Hm, minne och ålder verkar blivit något återkommande här på bloggen. Får försöka träffa nån som tycker jag är ung, istället för alla ynglingar som tycker jag skulle kunna vara typ farfar eller något :P

Kan väl skriva en rad om de kommande dagarna nu då, när jag ändå sitter här. Imorgon ska jag upp och jobba igen, försöka ta mig till jobbet tidigt igen så jag kanske kan sluta lite tidigare också. Sen imorgon kväll är det innebandyträning igen, sista före helgens seriematch som för övrigt också är seriepremiär. Jag hoppas att ni håller tummarna för mig och "mina tjejer". På torsdag då? Hm, inget planerat utöver jobbet. Inget planerat på fredag/lördag heller.

Kanske försöka lura med någon på bio? Hade ju bio på gång lite förra veckan, men fullt upp och inte blivit av. Jag vill göra något, jag vill hitta på något. Jag vet inte riktigt vad bara.

Nu fortsätter filmen så då försvinner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0