Onsdag igen


Jaha, då var det onsdag morgon igen. Jag är trött, som vanligt. Orkar inte dra mig till jobbet till 8 (uppenbarligen) så det blir att gå om en kvart eller så (tänkte bara skriva en rad först).

Idag är det jobb och sen blir det träning, ungefär det jag hinner med. Förhoppningsvis fortsätta med operation städa ikväll också.

Var för övrigt lite duktig igår, trots att jag hoppade över mitt stora uppdrag. Jag tvättade en maskin tvätt och gjorde två matlådor (efter lite tjat och övertygelse från annat håll). Så idag blir det matlåda, inte gå ut och äta.

Har för övrigt lite träningsvärk idag, skönt! Det ska ju kännas att man har tränat (det var det som var min hemliga aktivitet igår). Nöjd att jag gick och tränade faktistk, helt oplanerat egentligen. Me like big time!

Nje, nu måste jag nog fixa fram lite kläder, klä på mig och springa iväg till jobbet. Men ni klarar er bra utan mig, gjort i många dagar tidigare så kommer nog gå bra idag också.

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0