Oavgjort blev det


Som sagt va det träningsmatch för tjejerna idag, och det blev oavgjort. Bra match!

Men det hände ju saker innan matchen också. Började jobba klockan 8, lunch på Max, jobbade till 16.30 då jag fick hämta bilen från kamkedjebytet. Så när jag slutade blev det bara stress stress stress tills det att man var framme i Falun. Hatar det, speciellt när man ska köra bil. Det känns lixom inte som man blir bättre på att köra bil när man har tidspress, konstigt nog?

Jag vet inte vad jag ska skriva? Livet känns upptaget, på fel saker, helt dumt allting. Hoppas att det blir bättring :S

Nu ska jag äta chokladkaka och ringa till lyxfällan och tipsa om nytt folk de kan hjälpa ;)

Kommentarer
Postat av: lys

kamkedja? klia huvud. kamrem du menar?

2008-10-03 @ 19:13:32
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0